Kako bismo Vam poslali individualnu ponudu ovisno o Vašim željama i zahjevima, molimo ispunite ovaj Zahtjev

Hrvatski poslovni centar – stambeno poslovno gospodarstvo d.o.o. prvi je upravitelj koji svojim korisnicima u okviru usluge upravljanja zgradom nudi i izradu dinamičnih web stranica za zgradu.

Uz već postojeću mogućnost uvida u financijsko stanje zgrade korištenjem korisničkog imena i zaporke na našem web portalu www.hpc-spg.hr, svakoj zgradi kojom upravljamo omogućavamo izradu svoje dinamične, personalizirane i individualne web stranice. Korisničko ime i zaporku može zatražiti predstavnik suvlasnika, a dostupni su svim suvlasnicima zgrade.

Svrha dinamične web stranice zgrade je prvenstveno komunikacija s nama kao upraviteljem zgrade, ali ništa manje važno, i međusobna komunikacija suvlasnika, te suvlasnika sa svojim ovlaštenim predstavnikom, kao i obuhvaćanje svih važnih informacija na jednom mjestu i omogućavanje brzog pristupa svemu što je važno za upravljanje i održavanje zgrade kako bi se što prije i ažurnije moglo odgovoriti na sve zahtjeve i potrebe suvlasnika.

Sva komunikacija i dokumenti na stranici zgrade vidljivi su isključivo suvlasnicima pojedine zgrade. O sadržaju stranice odlučuju sami suvlasnici, dok je upravitelj isključivo u ulozi administratora.

Logiranjem u web stranicu zgrade suvlasnicima je dostupan sljedeći sadržaj:

  • sva financijska izvješća zgrade – rekapitulacija poslovanja zgrade minimalno jednom mjesečno, račun o poslovanju zgrade za proteklu godinu, popis dužnika, analitike primitaka i izdataka zgrade…
  • prijedlog i realizacijski GPU (Godišnji program upravljanja i održavanja zgrade)
  • skenirani dokumenti – ponude, ugovori, plaćeni računi zgrade, ovjereni radni nalozi, sva dokumentacija na kojoj se temelji račun o poslovanju…
  • fotodokumentacija – same zgrade, izvedenih radova…
  • zapisnici sa sastanaka suvlasnika, o obavljenom periodičkom pregledu zgrade, sa sastanaka s upraviteljem…
  • pozivi na sastanke suvlasnika
  • razne obavijesti – o izvršenim radovima u zgradi, donešenim odlukama suvlasnika…
  • međusobna komunikacija suvlasnika – brža i jednostavnija razmjena informacija
  • prijava kvarova
  • mogućnosti stvaranja anketnih upitnika među suvlasnicima radi olakšavanja donošenja većinskih odluka suvlasnika
  • rasporedi čišćenja stubišta, snijega, košenja….
  • kućni red i svi ostali dokumenti relevantni za upravljanje i održavanje zgrade, te općenito kulturu stanovanja
  • svi ostali dokumenti koje suvlasnici žele imati na svojoj stranici
  • zanimljivosti i novosti vezane za nekretnine
  • forum suvlasnika

Osnovni besplatni paket za sve zainteresirane suvlasnike zgrada kojima upravljamo sadrži:

  • rekapitulaciju poslovanja zgrade minimalno jednom mjesečno
  • račun o poslovanju u prethodnoj godini
  • prijedlog Godišnjeg programa upravljanja za sljedeću godinu

Može se ugovoriti i sve ostale gore navedene pogodnosti za korisnike uz simboličnu mjesečnu naknadu ovisno o zahtjevima zgrade:

  • vlastita dinamična web stranica zgrade bez troškova izrade stranice, hostinga ili plaćanja domene, uz minimalnu mjesečnu naknadu
  • 24-satna usluga otklanjanja mogućih kvarova i administriranje
  • sve informacije o zgradi na jednom mjestu